Dale Carnegie Világklasszis Ügyfélszolgálati Mesterkurzus

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés elérésének előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek maximális kielégítése legyen.

Akik már a gyakorlatban alkalmazzák

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés elérésének előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek maximális kielégítése legyen.

Ez egyszerűnek hangzik, de a sikeres vállalatok felismerik, hogy az ügyfél-elégedettség egy sor szorosan összekapcsolódó eseményből ered, és az ügyfelek hűsége vezeti őket a nyereség és növekedés felé. E komplex eseménysor eredményeként válhat az ügyfélből vállalatunk szószólója.

A jó kiszolgálás akkor valósul meg, amikor a szolgáltató túlszárnyalja az ügyfél elvárásait. A minőségi szolgáltatás egy olyan elképzelés, amit könnyű megfogalmazni, de nehéz kivitelezni. A minőségi szolgáltatás megvalósítása óriási energiát, fejlett készségeket és nagy elszántságot kíván.

Dale Carnegie nemzetközi ügyfélinterjúk

„…azt látni, hogy az emberek milyen attitűddel jönnek ki a képzésekről, hogy megjelenik a tulajdonosi szemlélet, az újítás vágya, a probléma megoldó és a proaktív viselkedés. Az emberek a képzés hatására teljesen kivirágoztak.”

Tim Karger

Dell EMC,
értékesítési vezető

„Ha szoktál feltenni önmagadnak ilyen kérdéseket: “Én olyan ember vagyok, aki fejlődni akar? Olyan ember vagyok, aki tanulni akar? Aki haladni akar az életében?” Ha igen, akkor számodra ez egy remek képzés lesz. Ez nem is csak egy képzés, hanem egy sorsfordító esemény is lehet az ember életében. ”

Glenn Kalokira

Estee Lauder,
ügyvezető

„…sokkal többet ér befektetni abba a személyiségbe, aki már vagy, abba, amiről már valószínűleg tudod, hogy a természetes erőségeid. A képzés során rájöttem, hogy született vezető vagyok.”

Macha Ross

Google

Világklasszis Ügyfélszolgálat Mesterkurzus trénere: Nagy György

15 éves szállodaipari karrierje után – ahol a ranglétra aljáról, a szállodavezetői pozícióig küzdi fel magát -, 10 éve a Dale Carnegie csapatát erősíti.

Munkája során a front office, értékesítés és egyéb szakmai területek irányítása volt a feladata. A Dale Carnegie Kommunikációs, Értékesítési, Prezentációs valamint Vezetői Mesterkurzusainak a trénere. 2013 óta a Dale Carnegie Magyarország ügyvezetője.

Az Ő sikeréhez már hozzájárultunk.
Most rajtad a sor!

“Dale Carnegie kurzusa megváltoztatta az életem!” – Warren Buffett

Már 21 évesen nála jóval idősebb és tapasztaltabb embereknek adott el részvényeket és mára a világ 3. leggazdagabb embere. Buffett szerint napjainkban kiemelt fontossággal bír a kommunikáció, de nem csak ez a fontos. Gyakorlatilag mindegy, hogy mi valakinek a gyengesége, akkor azt el kell kezdeni fejleszteni, és nem szabad halogatni.

 
“Sokkal jobb életed lesz. Nem pusztán a pénzről van szó, de jobban fogod élvezni az életed, több barátod lesz és érdekesebb személyiséggé válsz” – mondta Buffett Dale Carnegie kurzusáról.

A világ vezető módszertana

Training Industry minden évben kihirdeti a világ 20 legjobb tréningcégeit különböző kategóriákban, amelybe évek óta beválasztják a vezetői és értékesítési mesterkurzusainkat.

1912 óta 10 milló végzett hallgatóval, 90 országban oktatjuk a sikerre vágyó vezetőket. Olyan hírességek választottak már minket, mint Warren Buffett, Zig Ziglar, Tony Robbins vagy Ronald Reagen.

Ha a világ legjobb tréningjei elérhetőek Magyarországon, magyar nyelven, magyar üzleti trénerekkel, akkor miért érnéd be ennél kevesebbel?

A világ vezető módszertana

Training Industry minden évben kihirdeti a világ 20 legjobb tréningcégeit különböző kategóriákban, amelybe évek óta beválasztják a vezetői és értékesítési mesterkurzusainkat.

1912 óta 10 milló végzett hallgatóval, 90 országban oktatjuk a sikerre vágyó vezetőket. Olyan hírességek választottak már minket, mint Warren Buffett, Zig Ziglar, Tony Robbins vagy Ronald Reagen.

Ha a világ legjobb tréningjei elérhetőek Magyarországon, magyar nyelven, magyar üzleti trénerekkel, akkor miért érnéd be ennél kevesebbel?

Kérd most a Világklasszis Ügyfélszolgálat Mesterkurzus
tréning-tematikáját és árajánlatát!

Keresd vállalati tanácsadó munkatársunkat!

Cégen belüli tréningen gondolkozol a csapatodnak? Vagy jobban szeretnéd rögtön egy Dale Carnegie tanácsadónak feltenni a kérdéseidet és tájékozódni a részletekről? Keresd bizalommal Mészáros Péter kollégánkat! 

Mészáros Péter

vállalati tanácsadó
+3620 622 8889
peter.meszaros@dalecarnegie.com

Az ajánlati állományok megrendelésre fordulása 18-19%-ról, 27-28%-ra emelkedett az értékesítési képzés hatására, sokkal jobban tudtuk pozícionálni magunkat a piacon!

A Dale Carnegie Vezetői Mesterkurzust elvégezve sokkal tisztább képet látok magam előtt. A bemutatott eszközök, azonnal használható metódusok azóta is mindennapjaim részét képzik.

Biztos vagyok benne, hogy több kollégámnak is lehetőséget adok a tréning elvégzésére, mert a tréninget követően egész más dimenzióba kerültem a vezetést illetően.