Passzív, asszertív, agresszív – Te hogyan kommunikálsz? Konfliktuskezelési teszt

Amikor az idősebb John D. Rockefeller létrehozta a Standard Oil Company-t, azt mondta:

“Az emberekkel való bánás képességét ugyanúgy meg lehet vásárolni, mint a cukrot vagy kávét, és én kész vagyok többet fizetni ezért a képességért, mint bármi egyébért a nap alatt.”

A gyorsan változó és stresszel teli környezetben amiben ma élünk az emberekkel való bánás képessége fontosabb, mint valaha. A hatékony konfliktuskezelés képességét gyakran emlegetik az egyik legtöbb kihívással járó képességként.

Ezzel a tanulmánnyal segíteni fogunk neked megvizsgálni, miként viszonyulsz a konfliktuskezeléshez, hogy lásd, melyik területeken kell még dolgoznod.

Ezután bemutatunk néhány hatékony konfliktuskezelő stratégiát, mely segít egy még együttmőködőbb környezet kialakításában.

Az alábbi, ingyenesen letölthető belső kunfluktuskezelési útmutatónkkal képes leszel:

  1. megérteni a konfliktusra adott reakciókat, és ezáltal hatékonyabban kezelni a magatartásokat
  2. elemezni a konfliktushelyzeteket, hogy kiválaszthasd a legmegfelelőbb eljárást a kívánt eredmény elérése végett
  3. kialakítani konfliktuskezelő stratégiákat, melyek a csapatmunkát erősítik
Dale Carnegie Mesterkurzusok

Dale Carnegie 1912-ben tanított először hatásos beszédre üzletembereket. A tréningek oly annyira hatásosak voltak, hogy Dale Carnegie hamarosan Amerika vezető üzletembereit, politikusait és cégeit támogatta céljaik elérésében, azáltal, hogy őket kommunikációs, vezetési és kapcsolatmenedzsment területén képezte.

Jelenleg világszerte 90 országban van jelen a Dale Carnegie, 10 millió végzett hallgatóval a hátunk mögött.

Ezek a cikkeink is érdekelhetnek:

By |2019-07-25T12:22:38+00:00július 25th, 2019|Blog| Passzív, asszertív, agresszív – Te hogyan kommunikálsz? Konfliktuskezelési teszt bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva