Azonnal megvalósítható tippek a kiváló ügyfélszolgálathoz

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés elérésének előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek maximális kielégítése legyen.

Ez egyszerűnek hangzik, de a sikeres vállalatok felismerik, hogy az ügyfélelégedettség egy sor szorosan összekapcsolódó eseményből ered, és az ügyfelek hűsége vezeti őket a nyereség és növekedés felé.

E komplex eseménysor eredményeként válhat az ügyfélből vállalatunk szószólója.

Dale Carnegie Mesterkurzusok

A jó kiszolgálás akkor valósul meg, amikor a szolgáltató túlszárnyalja az ügyfél elvárásait. A minőségi szolgáltatás egy olyan elképzelés, amit könnyű megfogalmazni, de nehéz kivitelezni.

A minőségi szolgáltatás megvalósítása óriási energiát, fejlett készségeket és nagy elszántságot kíván.

Ebben a nemzetközi Dale Carnegie tanulmányban 7 módszert találsz az ügyfélszolgálatod fejlesztéséhez:

#1. A jó kapcsolat kialakítása
#2. A panaszkezelési eljárás
#3. A panasz megoldása
#4. A dühös ügyfél kezelése
#5. Az udvarias telefonbeszélgetés
#6. Az ajánláskérés folyamata
#7. A többletérték hozzáadásának folyamata

Töltsd le most innen a tanulmányt és kezdjétek el alkalmazni azonnal!

Dale Carnegie 1912-ben tanított először hatásos beszédre üzletembereket. A tréningek oly annyira hatásosak voltak, hogy Dale Carnegie hamarosan Amerika vezető üzletembereit, politikusait és cégeit támogatta céljaik elérésében, azáltal, hogy őket kommunikációs, vezetési és kapcsolatmenedzsment területén képezte.

Jelenleg világszerte 90 országban van jelen a Dale Carnegie, 10 millió végzett hallgatóval a hátunk mögött.

Ezek a cikkeink is érdekelhetnek:

By |2019-09-01T13:41:02+00:00szeptember 1st, 2019|Blog| Azonnal megvalósítható tippek a kiváló ügyfélszolgálathoz bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva