A 10 legolvasottabb cikkünk az elmúlt 2 évből

Maga Dale Carnegie, majd később a nemzetközi anyavállalat is bőségesen ontotta, ontja magából a hasznosabbnál hasznosabb tanulmányokat, cikkeket.

Az elmúlt két évben közel száz blogcikkünk született, amelyeknél végig szem előtt tartottuk a valódi értékadást.

Most ezek között szedtük össze Neked a 10 legolvasottabb bejegyzésünket, íme a sorrend:

#10. Az élet rövid ahhoz, hogy kicsinyesek legyünk

Tanulságos történetet mesélt el az életéből anno egy tréning résztvevő, amely oly hatással volt Dale Carnegie-re, hogy ezzel a sztorival indítja második könyve, a Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni egyik fejezetét.

Ha most úgy gondolod, hogy “megoldhatatlan” problémáid vannak és az életed csupa stressz, akkor a jövőben jusson eszedbe mindig Robert Moore története.

Tovább a cikkre »


#9. Szó szerint a sír szélére „hajtotta” magát

Mi jut eszedbe John D. Rockefellerről? Kora leggazdagabb embere; üzleti példakép; ambíció; siker. De a kulisszák mögötti valóságot megismerve kijelenthetjük, hogy 53 éves koráig finom szólva se választanánk őt példaképnek.

Dale Carnegie is tanulmányozta Rockefeller életét, viszont ő a csillogás mögötti embert kereste.

Tovább a cikkre »

Dale Carnegie Mesterkurzusok

#8. Így ütköztesd az érveidet, avagy a konfliktuskezelés 9 alapelve

Emberek vezetése az egyik legnehezebb szakma a világon. Vezetőként a feladataid közé tartozik a konfliktusok profi kezelése, érvek – ellenérvek ütköztetése, mert ezáltal fejlődik a világ. És a céged. És Te is.

Ha járulékos rosszként gondolsz a vitára, akkor legközelebb jusson eszedbe ez a régi mondás: „Amikor két fél mindenben egyetért, az egyikük felesleges.”

Jöjjön először egy rövid Dale Carnegie sztori, majd 9 alapszabály, hogyan kezeld a gyakorlatban a konfliktusokat.

Tovább a cikkre »


#7. 20 tényező, amelyek a vezető bukásához vezetnek

A Dale Carnegie Vezetői Mesterkurzusunk egyik nélkülözhetetlen eleme, hogy őszintén szembenézzünk azokkal a vezetői (emberi) berögződésekkel, amelyek, finoman szólva, nem igazán támogatják a szervezeti kiválóságot.

106 évnyi tapasztalattal, 90 ország 10 millió tréninget végzett, mindenfajta és méretű vállalatok hatékony vezetőinek a visszajelzései világossá tették, hogy az emberekkel való együttműködés folyamatos sikeressége és hatékonysága megköveteli bizonyos feladatok, elképzelések és alapelvek megértését.

Tovább a cikkre »


#6. Dale Carnegie “bűvös” képlete a meggyőzésre

Dale Carnegie kidolgozott egy szisztémát, amelyet bűvös képletnek nevezett el. Ennek segítségével a hallgatói megtanulták, hogyan motiváljanak másokat cselekvésre úgy, hogy az értelemre és érzelmekre is egyaránt hassanak.

Tovább a cikkre »


#5. Így bánj ügyesen az emberekkel!

Vezetőként nap mint nap kommunikációs és hozzáállásbeli kihívásokkal szembesülünk munkatársainknál.

Ezek közül is talán a leginkább fejfájást okozó az a szituáció, amikor változtatni szeretnénk mások viselkedésén, hozzáállásán és egy cselekvésre akarunk rávenni valakit.

Tovább a cikkre »


#4. Vitát csak egy módon nyerhetsz

A legtöbb ember szereti a saját igazát hangoztatni és a végsőkig kitartani mellette – még akkor is, ha már ő is rég belátta, hogy nem biztos az igaza.

A következő történetben Dale Carnegie rávilágít arra a módszerre, amellyel minden vitát megnyerhetsz már azelőtt, hogy elkezdődött volna.

Tovább a cikkre »

Dale Carnegie Mesterkurzusok

#3. Eladósódva vette át a Westel-t, majd 50Mrd nyereséggel adta vissza

Aki a ’90-es években már vállalkozott vagy érdeklődött az üzleti hírek iránt, azoknak nem kell bemutatni Sugár Andrást. A Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. és a T-Mobile Magyarország korábbi vezérigazgatója.

Tovább a cikkre »


#2. Mi különbözteti meg a kiváló vállalatot a középszerűtől?

A ’80-as években a világ legjobban fizetett menedzsere volt. Olyan autóipari sikerek fűződnek a nevéhez, mint a Ford Mustang vagy a teljes Chrysler autógyár megmentése a csődtől.

Tovább a cikkre »


#1. Amikor a United Airlines 180 millió dollárt vesztett a csapnivaló ügyfélkezelése miatt

2008 márciusában egy alig ismert kanadai független zenekar tagjai egyhetes turnéra indultak Nebraska államba. A United Airlines-szal repültek, és az első állomás Chicago volt. A fiúk éppen kászálódni kezdtek kifelé a repülőből, amikor hallották, ahogy egy nő mögöttük felkiált: “Gitárokat dobálnak le a gépről!”

Tovább a cikkre »

Dale Carnegie 1912-ben tanított először hatásos beszédre üzletembereket. A tréningek oly annyira hatásosak voltak, hogy Dale Carnegie hamarosan Amerika vezető üzletembereit, politikusait és cégeit támogatta céljaik elérésében, azáltal, hogy őket kommunikációs, vezetési és kapcsolatmenedzsment területén képezte.

Jelenleg világszerte 90 országban van jelen a Dale Carnegie, 10 millió végzett hallgatóval a hátunk mögött.

Ezek a cikkeink is érdekelhetnek:

By | 2019-07-21T12:02:02+00:00 július 21st, 2019|Blog| A 10 legolvasottabb cikkünk az elmúlt 2 évből bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva